Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

12 november 2008

Vilken skojsig dag :)

Hej hopp i lingon skogen. Eller nja man kanske inte vill va i skogen nu när de både e mörkt och regning. Men hej på er i alla fall. I dag har jag och räkan varit med mamma på tygmeckat tyvärr hade jag inte så mycket pengar med mig men de blev i alla fall gardiner till 2 rum och till dom andra visade sig att mamma redan hade beställt tyg så de va bara att tacka och ta i mot. Ja jag köpte i alla fall ett rött siden tyg med stjärnor på till vardagsrummet kände att jag vill ha lite av lyxen i siden tyget e inte lika glad i stjärnorna så jag har funderingar på att vända dom utåt. Sen blev de panel längder till räkans rum med snögubbar på. Va helt inne på ett par med engelska nallar ända tills jag såg priset 139 kr/m humm ne tack inte om dom ska va till golvet. (vi har ganska högt till tak.)


Sen blev de en tur runt till dom andra butikerna som ligger i närheten och då blev de lite regnkläder och hihi dessa:
Ja ni kanske kan gissa vad de e, tänker i alla fall inte visa dom för mycket räkan ska få dom i julklapp. Riktigt söta va dom i alla fall. Sen bar de av till babysim toppen skoj de med skadar ju inte att dom har en riktigt vältränad simlärare. Räkan älskar ju att plaska och att bada men i dag skulle dom träna på att hålla sig kvar i kanten men de ville inte min lille kille han tog i för allt han va värd och drog sig upp ur badet och kröp i väg och lämnade mamma stående i basängen. När vi kom hem så överaskade gubben mig med en kokbok
Humm undrar varför mina kort hamnar på tvären :-(
dom man får med expressen eller aftonbladet jaja den va om Italien i alla fall så jag blev jätte glad de va en av dom jag ville ha. Och så hade räkan fått ett stort paket av bokklubben som vi va och hämtade ut nu på kvällen med och titta va fina böcker de låg i:
Ännu ett på tvären kort men ja de va 2 barnkammar böcker och en om molly.
Oj nu e kl redan 8 och jag har lovat gubben att jag inte ska blogga/läsa andras bloggar allt för länge i dag men de e nästan omöjligt grays går ju i dag ;-) Ne ska sluta för dagen nu.
Kramizzar på er allihopa

1 kommentar:

Sofi sa...

Barnkammar böckerna är jättebra! Joline har 3st och cdskivorna går varma här hemma :)