Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

06 november 2008

Grattis räkan!!!

Grattis räkan på namnsdag i dag. Så de e väl tur att vi har haft en toppis dag. Han och jag har gått till stan och köpt julklapp till gubben och sen blev de en namnsdags present till räkan och bakelser så klart synd bara att han är för liten för att äta av dom själva. Sen en skön höst promenad hem förbi sjön. Helt perfekt. Och när gubben kom hem åkte vi ut i skogen för att hälsa på vännerna och deras 3 busiga pojkar. Vilket räkan tyckte va jätte skoj men va lite blyg när vi väl kom dit.

Åhh så glad man kan bli för morran fast snöret va nästan roligare.


Har funderat på en sak undra varför jag inte vinner något på alla dessa tävlingar som jag tipsar om och e med på? Alltså jag har ju upptäckt att vissa kanske drar sina vänner på tävlingarna men humf jag vill ju också vinna någon enda lilla gång, humm oj fick lite skäll från en tävling nu som har inte hade hunnit att länka till jaja men nu har jag gjort de de tar ju en liten stund speciellt när de gäller mig men de kommer alltid in.





Åhh jippi nu är alla mina bilder inladdade så nu ska vi välja kalender och julkort :-)





Ni får ha en toppen kväll. Kramizzar

Inga kommentarer: