Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

07 november 2008

Ja ja jag ska jag vet att jag ska.....

De känns som de e mitt favorit ord nu för tiden ja jag ska. I dag har jag haft, jag ska baka, jag ska humm raka benen ska till badhuset i morgon(så jag ska packa allas badkläder + fika korg), jag ska tvätta, jag ska leka med räkan. De va mina jag ska för dagen. Så efter alla mina jag ska så har jag sååå ont i ryggen men nu e jag nästan klar med några av dom.
Sen har jag mina andra jag ska 10 saker jag ska göra;
  1. Jag ska göra den jäkla kalendern
  2. Jag ska blogga och hinna läsa andras
  3. Jag ska kolla efter dom vita bokstäverna
  4. Jag ska va social mot mina vänner
  5. Jag ska träna
  6. Jag ska lägga in nya tävlingar
  7. Jag ska sy färdigt räkans mysdjur
  8. Jag ska julpyssla
  9. Jag ska städa
  10. Jag ska fixa inför klassträffen i morgon om de blir någon
  11. Jag ska fixa alla juklapparna
Och de känns som jag glömmer något.

Tänkte jag skulle visa mina bakverk i dag. Just de

Choklad chip kakor med lime.
Maränger
Nu ska jag försöka kolla på film och mysa med gubben de va sååå längesen och så ska jag tömma disken.
Go natt på er och i morgon väntar mer jag ska...
Kramizzar

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja det är mycket som ska hinnas med *Ler*

vilken sötis till barn du har...

jag har en tävling hos mig med om du är intresserad att vara med/Ha en trevlig kväll