Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

13 november 2008

helt tyst

Jag e helt paff vem har drogat min unge?! Ok inte så hemskt som de låter men han sover fortfarande och kl e halv 9 och han har sovit hela natten i sin säng!!!! Jag e i total chock lycka jag har hunnit att äta och bädda och klä på mig och tömma diskmaskinen. Ska se om man hinner sminka sig och kanske i alla fall börja med tvätten om jag e riktigt riktigt tyst kanske. Men jag e riktigt ut vilad.

Ha en toppen dag allihopa kramizzar

1 kommentar:

Sofi sa...

Jo, du.. jag glömde säga att jag gav Gustav ett piller han kunde ta när han kände att han ville sova ut ;) Skämt å sido.. vad skönt för er!!
Vi brukar gå upp kl8 här och det är rena lyxen tycker jag som är van att gå upp både 4 och 5.
Ha en fin dag!