Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

02 november 2008

Sovmorgon

Hej hopp på er. Gud vilken skön helg har fått sovmorgon nu i 2 dagar medans gubben har tagit med räkan ut på morgon promenad och kollat efter råttor nere vid sjön. Ja jag vet jätte äckligt men dom e pojkar så dom tycker att de e kul och ja får både sova och duscha och äta frukost i lugn och ro. Sen tog vi lite lunch innan vi åkte ut på landet. För att hälsa på våra vänner som fick karamellen för 2 veckorsen och hon va sååå söt och jätte lik sin mamma. Så de blev en lugn eftermiddag där innan hennes gubbe och den äldsta dottern kom hem. Som räkan bara älskar att leka med och busa med, i dag tog han hennes napp och sprang i väg och hon blev helt jätte upprörd de va så gulligt. Sen åkte vi och handlade innan vi åkte hem så de va en ganska lugn dag.


Har pratat med min gamla klasskompis eller ja en av mina äldsta vänner om hur vi ska göra med den där jäklarns klassträffen kan ju inte fatta att de har gått 10 år sen. Att man e så gammal. Men nu har vi i alla fall planer på att gå på kvällen när dom har öppnat för almenheten på hotellet. Ingen av oss kände för att gå på middagen. Men på kvällen verkar de va fler som bara hade tänkt att komma så de kanske kan bli ganska roligt. Har bara kommit på ett problem, vad tusan har man på sig när man går ut på krogen nu för tiden? Sist jag va ute va nog för 2 år sen minst. Och de kan väl inte va samma mode än? Jaja jag får ta och kolla upp detta.

Ne nu ska jag gå och sova gubben jobbar ju i morgon så då blir de inte sovmorgon precis. plus att jag fryser så jag skakar de e nästan lika kallt inne som ute. Men man börjar ju verkligen längta efter jul.

Go natt kramizzar

Inga kommentarer: