Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

19 november 2008

Grattis räkans gudmor

Go eftermiddag. E riktigt trött i dag och mår illa. Längtar verkligen efter att de ska gå över. Så jag och räkan har en mysdag i dag. Jag har spenderat nästan hela dagen på soffan och kollat på satc filmen sååå bra åhh jag skulle kunna kolla på den flera gånger på en dag. De e det jag gillar med serien då e de bara att ta en ny skiva så får man mer avsnitt som räcker i alla fall i 3 dagar. Men snart e det dax att ta sig upp och i väg på babysimet. Räkan har varit såå snäll i dag och jag känner mig så hemsk att jag inte kan göra hans dag mer speciell. Älskar honom så mycket. Men han ska i alla fall få bada och de älskar han. Jag behöver nog komma ut och få lite luft med. Sen ska jag skicka ett grattis till räkans gudmor som fyller år i dag.







Nu är de dax att ta mig från soffan och väcka lillen så han får i sig lite mat innan vi ska åka.




Kramizzar




Tillägg:
Så nu har vi varit och simmat, känner mig lite bättre och är sååå stolt över min lille kille de märks att han blir 9 månader i morgon. Han e som en liten fisk i vattnet. När jag kom hem väntade denna på mig:
Tack älsklings gubben du vet verkligen hur du ska pigga upp mig.
Har även lagat maten i dag för att jag skulle få sova lite och nu leker han för fyllt med räkan. Är sååå tacksam för att jag har dom i mitt liv.
Go kvälls kramizzar

2 kommentarer:

A home far away sa...

Hej första gången här, vilken fin blogg du har!

Kram Gunilla från Singapore

Sofi sa...

Vilken fin ros!
Hoppas ni kom hem välbehållnda.
Kram