Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

10 november 2008

Trött

Hej e riktigt slö i dag och de tråk regnar ute men de ska bli i alla fall ett litet inlägg i dag. Och jag hade tänkt att jag skulle göra ett till längre om helgens pinsamhetspartaj men ja först ska jag städa(läs plocka upp) innan min lilla räka vaknar sen får vi se vad jag orkar och hinner i eftermiddag men jag lovar ska skriva igen i dag. Någon gång. Hoppas ni läser igen i kväll och tack för tipset dockmamman jag ska gå in och kolla på din tävling så ska jag länka sen. Då blir de även lite nya tävlingar. Nu städ. Ha en toppen dag.

Kramizzar

2 kommentarer:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Hejsan!

Du har tidigare varit med o tävlat hos mig..Tyvärr ingen vinst då men nu har du chansen igen då jag startat en ny kulig o "passande" tävling =)

Ha en jättebra kväll!

Kram

Beas sa...

Ojoj..pinsamheter.....

Här är jag också trött...och förkyld...men lusten att skapa finns ändå. Kluvet ju! :-D

Hoppas du har en underbar måndagskväll.