Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

17 november 2008

Presenter från farmor.

Go kväll. De blir inte så långt inlägg i dag. Ska visa några presenter vi fick av farmor även om hon har åkt hem. I dag har vi inte gjort så mycket va hos doktorn i dag igen mycket springande där nu för tiden. Sen åkte vi runt till gubben och lämnade hans cykelhjälm och lysen till cykeln som han glömde i morse och sen till mormor och hämtade och lämnade saker där men. Och sist till dom gamla områdena för att gå till biblioteket och lämna tillbaks lite skivor som vi har lånat och sen tog vi oss en promenad för att se om de va några som satt ute och de gjorde de som vanligt så de blev lite skit snack där och så fick räkan leka av dig i gruset de tyckte han va jätte roligt innan han stod på näsan. Sen hem och middag och ett långt varmt bad hela familjen jätte skönt. Och nu sitter jag här och e jätte sugen på dom marängerna jag bakade i går så nu får jag sluta.


En pulka så nu väntar vi på snö, en pralingömma, och maraccas.
Go natt kramizzar

Inga kommentarer: