Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

28 november 2008

De e en skam!

Ja jag vet men tyvärr har väl inte jag samma uppfattning som gubben om att på spåret borde helgon förklaras. Och att jag absolut inte borde få sitta med datorn nu. Men ne jag vill gärna blogga innan man ska sova i dag. De gick så där i går, räkan vakna och gubben tog han till sängen innan jag hann att gå och lägga mig. Men jag va ganska pigg så jag provade lite 5 min metoden men de gick inte så bra så när vi väl la honom i våran säng så tog de en timma för han att somna. Måste komma på ett bra sätt att få han att sova hela natten i sin säng. Ingen som har ett tips? Ne annars så har vi bakat nästan hela dagen fick göra några turer till ica i mellan bara. De har blivit både pepparkakor och lussekatter. Och sen fick de bli lite mer av de italienska brödet med fyllning till middag. Så nu e jag helt slut och har riktigt ont i ryggen. Men de kan de vara värt. Sen e de bara julgodis och bygga pepparkakshus kvar av de som ska bakas. Och humm kanske några muffins till gubbens jobb har väl typ lovat att göra de någon dag innan jul. Ne nu börjar jag få svårt att koncentrera mig Robin på tv (inte idol robin).






Hoppas ni får en toppen fortsatt fredag kramizzar

1 kommentar:

Anonym sa...

Dom borde slopa det pansions pogramet patz