Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

27 november 2008

Jaha så har man fuskat igen.

Ja ja jag vet de har inte kommit några inlägg dom senaste dagarna. Anledningen till de....humm de har inte hänt något? Jo de har de väl gjort. Jag har inte tänkt några konstiga hypotetiska tankar. Jo då de har jag med gjort. Jag har varit lat. Jupp där slog ni huvudet på spiken. Men man måste få va de i bland. I tisdags va vi som vanligt och sjöng i kyrkan och de va toppen skoj tog en promenix efter också med några av dom andra mammorna. Och lyckades bli halvt ihjälskrämd av sångledaren som körde förbi och tutade.

I går hade ja ett möte på stan vid 10 sen gick jag och räkan runt och strosade i affärer tills S med lilla J hörde av sig så följde vi dom till mataffären och pratade lite. Så skönt med goda vänner när man kan prata av sig lite. Efter de va de hem äta och packa för att sen ge oss i väg till babysimmet som va stört kul gubben va faktiskt med denna gången och min lilla räka e ju som fisken i vattnet och kan inte få nog av att dyka, skvätta och klappa händerna. I går tog han sig även till simlärarinnan som blev överförtjust att hon fick låna en bebis så länge som va så vatten kär.

I dag har jag och räkan tagit slapp morgon innan vi satte i gång med tvätten. Inte att tvätta alltså de gjorde gubben i går utan att styrka mina 4 överfulla ikea påsar. de har verkligen tagit hela dagen. Gjorde en paus när gubben kom hem för att åka och handla mat och att äta men annars va jag nog klar vid 21. Då satte jag mig och sydde ett par gardiner till väldigt enkelt men dom har jag ingen bild på för jag behöver lite hjälp fån mor min innan jag kan få upp dom. Ne nu e de dax att sova

Go natt kramizzar

Inga kommentarer: