Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

20 november 2008

Grattis Räkis

I dag har vi varit på kyrkans öppna förskola de va nog toppen om inte räkan hade tagit sovmorgon så vi kom dit precis när dom skulle börja städa men vi fick i alla fall vara med och sjunga. Så nu har man dom förbaskade sångerna i skallen än. Åhh japp jag mår dåligt än längtar verkligen tills illamåendet går över. När vi kom hem låg de brev från kommunen om vilket dagis räkan skulle börja på. Och tyvärr blev de inte H som vi hade hoppats på utan T i stället. Men efter att ha läst lite om dom så kanske T blir bra i alla fall. De visade sig att dom hade mindre avdelningar och va ute mycket. Men vi ska ta oss en promenad till T för att kolla in de innan vi skickar in papprena. Sen kom gubben och hämtade oss och vi tog en tur på stan innan vi åkte och handlade lite. I mat affären träffade vi våra gamla grannar så de va trevligt. Om vi undrar varför inlägget heter Grattis Räkis så e de för att han blir 9 månader i dag! Stora kramar från mamma och pappa.
Ne nu ska jag ta och mysa med gubben och se om jag mår bättre eller kanske till och med somnar ;-)

Go natt kramizzar

Inga kommentarer: