Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

10 november 2008

Färdig

Go kväll i stugorna. Oj vilken lugn kväll jag har haft min gubbe e bortrest tills i morgon och jag lyckades att lägga räkan med hjälp av underbara mamma i dag redan vid halv 8. Sen dess har jag haft egen tid med datorn även om jag bara hade tänkt att de skulle ta en timma. Men de har varit skönt jag har fått in nya tävlingar och jag har uppdaterat lite på vilka bloggar jag läser. Tyvärr har jag inte hunnit att leta efter mina bokstäver men vem vet datorn kanske ska få följa med i sängen i dag. När jag inte har någon som stressar mig.

Jaha till helgen då. Fy bubblans jag lyckades övertala en kompis att följa med mig på den där klass återträffen. Vilket jag ångrar, hon va jätte snäll som följde med inte de. Men jag skulle inte ha gått. De började bra träffade en av mina äldsta vänner även en känd radio röst här i stan så de va trevligt. Träffade även en gammal klasskompis sen grundskolan i baren. Och efter de en klasskompis från gymnasiet. Allt lugnt och bra tyvärr lite många drinkar i mellan dessa möten så när jag tillsist träffade på en tjej jag inte e så förtjust i lyckades jag säga att min "man" jobbar på samma ställe som henne. Och efter ett tag kom hon fram till mig och frågade -Jaha och när gifte ni er då? samtidigt som jag fick frågan -När ställde du dig i toa kön? Mitt svar blev -Ja ett tag sen. På toa frågan alltså vilket denna tjejen inte uppfattade. Så på något sätt blev jag gift. Egentligen inga problem gubben min e ett kap. Men jag skäms något grymt för denna missuppfattning. Efter min lilla felsägning gjorde ja de bästa på länge. Träffade tjejen som mobbat mig i 6 år och jag gick fram till henne och sa vad jag tyckte om henne. Yes yes de kändes sååå bra! Efter allt detta gick jag hem kände de va dax innan jag lyckades med något mer.

På söndagen firade vi så klart gubben och min egna far. Med lite presenter och hemgjorda tryfflar och god mat. Själv på grund av mitt tillstånd från lördagskvällen somnade på soffan hemma hos mamma. Så jag va väl inte allt för trevlig.



I dag då har jag städat. Jätte skönt och eftersom jag e ensam tills i morgon kväll ja förutom räkan då så får jag ha de så här fint i massor med mer timmar. Jippi! Nu ska jag kolla till sonen och börja leta bokstäver.



Go natt kramizzar på er.

Ps. Missade ju att berätta att vi va ett gäng på badhuset i lördags med. De va verkligen toppen skoj ska verkligen göra om de.

Inga kommentarer: