Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

29 juni 2008

Party eller ja kalas i alla fall. Gubbens bror fyllde 25 i dag så de va kalas hemma hos dom i deras nya lägenhet den va jätte fin och den kändes mycket större än vad den va dom hade både öppen spis och två balkonger. Och badrummet va jag somvanligt riktigt avis på samma som här hos hans mamma massor med trä detaljer och snäckor rött blått och vitt de blir en sådan havs känsla. Måste verkligen ta reda på vart dom får tag på alla dessa snäckor.
Innan vi åkte på kalas tog vi oss en tur till köp centrummet, leksaks butiken och Ikea och sen massor med affärer jag köpte mig ett par nya skor Fred Perry dom va snygga och bekväma men mest bekväma jag ville haft ett par Lacoste men när jag fick ont i butiken av dom så fick jag inte köpa dom för gubben. Själv köpte han en tröja i en jätte ful brunbeige färg men han gillade den så de va lika bra att se glad ut. Räkan fick en Ior som pratar och går sakta framåt den ska uppmana till att börja krypa och fånga den.

Sitter och kollar mig omkring nu jag får så många idéer om hur jag skulle vilja ha de när vi flyttar men jag har redan så mycket hemma och jag har haft så många stilar i varje lägenhet jag har haft med mycket färg eller med Asien stil och nu har jag väl lugnat mig och vill ha vitt, beige och trä med lite gammal stil men nu har jag ingenstans att ha de för de e inte så roligt att göra den lägenheten vi har när vi e på väg att flytta.

Go natt kramizzar

Inga kommentarer: