Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

24 juni 2008

Here we go!!! Nu åker vi i morgon de ska bli riktigt spännande i alla fall se hur lilla räkan tar de, det är ju några timmar i bilen. Så i dag har vi packat och packat och nu håller gubben på och se hur vi ska få in allt i bilen den spricker väl snart. Nu va den packad och ur packad igen vågar inte ha kvar sakerna över natten men allt gick in i alla fall. De va ju tur att den gick in men han hoppade över vissa väskor som va ska ha inne i bilen vi va på väg att köpa takbox men hittade ingen för så billigt som vi ville ha en.

Och telefonerna ringer konstant från gubbens föräldrar som är nyfikna på hur de går. Ja just de jag måste skriva ett brev till mamma vad de e jag behöver ha hjälp med undertiden vi är borta. Vi e nästan helt klara och ändå känns de som jag håller på att glömma det mesta. Jo gubben va och köpte den nya Martina Haag boken till mig i dag men ett kort till : Jag vill ge dig den bästa semestern men om du får lite tråkigt kan du ju läsa i en bra bok, Jag älskar dig puss gubben. Han e bara för gullig.

Ne nu får jag sluta ska ju packa datorn med så att man har lite kort att visa och så finns de ju spel på den. Sen får vi se om jag får tag på något nät som jag kan använda och skriva vad som händer. Ska packa gubbens födelsepresenter med datorn så att han inte misstänker något.

Ha en skön sommar!!!

Go natt kramizzar

Inga kommentarer: