Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

19 juni 2008

Irriterad

Puhh vilken dag i går jag och gubben skulle ha en fri dag dvs en dag utan Räkan de gick sådär vi lämnade inte honom förrän vid kl 11 och så ville min pappa att vi skulle fika där innan vi åkte till stan fasten vi hade pratat om att åka till U så jag va väl redan besviken men vi hade väl sagt att vi skulle ta dagens lunch på stan i alla fall men vi kom lite sent dit så när jag skulle smita in på sibylla och gå på toa (dom har fräschast toa där) och när jag kom ut så satt gubben och åt jaha så gick de med våran gemensamma lunch.

När jag fråga varför så fick jag svaret att ja men jag trodde att du ville att jag skulle äta här. De blev droppen för mig jag blev skit surig och så va den dagen förstörd jag tror att vi drog upp gamla irritations grejer från senaste halvåret men när kvällen kom så började vi ångra oss som vanligt och sa förlåt att de va onödigt att slösa våran fri dag på att bråka, så vi får försöka ta oss en när vi e uppe i n också.

I dag har vi mest varit med varandra eller ja jag har varit och hämtat färg på mammas jobb och så fick jag en rulle med överbliven tapet och en bård som va felskärd som jag har satt upp ovanför datorn de blev jätte snyggt. Sen kanske jag skulle ta mig en tur till en tyg affär och titta om jag hittar något stolstyg till räkans nya möbler. Och killarna har varit ute och gått i två omgångar. Annars har vi inte gjort något städat upp lite kanske och tvättat nu åker vi på semester snart! Och i morgon är de midsommar. Nu ska jag ta tag i mina sysslor så något händer i dag.



Kramizzar

Inga kommentarer: