Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

17 juni 2008

Ska börja med massa stora grattis kramar till M som i dag har fött en liten dotter!!!

Sen blir de nog inte så långt inlägg i dag för jag har såååå ont i huvudet, har varit på bvc i dag med räkan dom blir alltid så förvånade över att han redan kan vända sig både till mage och sen tillbaks till rygg igen. Sen greppa han jätte bra om leksakerna som hon la fram och innan vi han och gå så började han prata också på sitt speciella jollriga sätt. Han va 64,2 cm och vägde 7490g så han börjar att bli en stor klump.

P och E har varit här i dag också och röjt loss E är snart 3 år och gubben är hennes favorit person så hon va lite avis på räkan och ville att dom skulle lämna honom på balkongen. Men när hennes mamma kom tillbaks va hon sååå snäll igen. Jag och P åkte i väg på en visning i dag. Jätte fint hus men de kommer säkert upp i över en miljon men jag satte upp mig som intresserad. Nu ger jag mig för i dag ska kolla lite tv innan jag sjunker in i djup sömn.

go natt kramizzar

Inga kommentarer: