Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

21 juni 2008

Jävla regnande!!

De har bara regnat och blåst hela dagen i dag så de har inte varit mycket mer än att sitta inne men vi har haft besök i stället. Först kom mina föräldrar. Trodde att gubben skojade när han väckte mig i morse med att säga att dom kommer. Men icke då vid 10 kommer dom med tårta instövlandes i vårt otroligt stökiga hem som mamma vet att jag helst hade viljat städat innan. Men de gick bra ändå dom hjälpte till att stöka ned lite.

Sen fick jag fixat lite data grejor, mata räkan och vila i hop med honom innan nästa kom och förstörde min lugna dag. Då va de familjen Karlssons tur dom fikade och snackade och lilla Emilia hann inte till toa för att vi inte har pall så de va bara tvätta badrumsmattan. Sen va dom klara och jag fick äntligen njuta av min familj och sen lägga mig i ett långt varmt bad och fundera på vad jag ska skriva i mina ansökningar måste ju skaffa mig ett nytt jobb snart.

För blogga kan jag ju inte försörja mig på eller författarskap när ingen ens läser denna men de finns ju en hel del bloggar nu. Har funderat på de, detta är min tredje blogg dom andra två hade jag för dåligt tålamod med men nu hoppas jag att de ska gå men det är svårt att komma på vad man ska skriva och man har ju sina influenser men att låta som dom, jag skulle vilja skriva som en blandning mellan carrie i satc och martina haag visst lyckas jag bra?! Ne någon författare blir jag nog inte men de hade väl ingen trott, nu ska jag spana lite mer på barn sidor innan jag sover.

Go natt kramizzar

Inga kommentarer: