Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

16 juni 2008

I dag har vi äntligen planerat vår semester

De va verkligen inte lätt de jag vill göra nu mera kan jag vist glömma för nu ska vi åka till gubbens familj för dom måste ju bara träffa räkan mina föräldrar träffar han ju flera gånger i veckan oftast. Så nu ska vi upp till hans mamma och sen till deras släktgård och sen till hans pappa och sen tillbaks till mamma och sist till hans morföräldrar och morbröder. Sen e sommaren slut tack och go natt och då börjar de bli dax för mig att tänka på att gå tillbaks till jobb med.


Men jag har lyckats att övertala gubben om några så dagsturer till varberg och halmstad vilket han har gått med på, men de e för att träffa hans arbetskamrater. Men en sak ska bli skönt vi slipper åka på en jävla gungit skit tåg som förra sommaren då man va ny gravid och illamående. Åker baklänges på x2000 upp till sthm jag har aldrig varit med om något så kräkigt.



Och de slipper jag jippi jippi för gubben har tagit körkort så vi ska åka grå raecer bil (som vår grann pojk säger)upp och kan ta pauser när vi vill och stanna och se på saker åhh så underbart och de bästa vi kan åka på små utflykter när vi kommer upp och slipper åka med hans mamma som kör så ryckigt. Och när hon tillslut kommer fram utbrister men oj handbromsen va ju vist i.



Men nu är sommaren planerad så nu ska vi bara se till att komma iväg. Vi har använt oss av en bok vi fick av min pappa se sverige med barnen när vi började kolla i den hittade vi ställen som har varit stängde dom senaste 20 åren så vi får väl se vart vi hamnar :-)Vi har varit och kolla på huset de va om visning i dag och jag vill fortfarande ha de. Så håll tummarna en liten stund till.



Go natt kramizzar

Inga kommentarer: