Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

11 juni 2008

Fin fina presenter

Dagens händelser är följande räkan tog ingen hänsyn till att hans föräldrar va uppe och kollade på fotbollen i går utan vakna för alldeles för tidigt. Men somnade om tillräckligt länge för att jag kunde duscha och stryka dom grejorna som jag skulle ha gjort i morgon. För i morgon ska vi till liseberg med grannarna.

Sen va jag så klart för sugen på min väska så jag åkte och hämtade den och gissa vad som låg i en sparbössa som jag ville ha till räkan en sån som matchar hans napp burk. Fick sen reda på att de finns tavelramar och krukor och en lampa i de med så nu e jag sugen på de. Konstigt att de alltid kommer saker som man vill ha och jag e nog expert på att vilja ha saker. Men jag e jätte glad för både min väska och sparbössa :-D
Sen va de stressa för att hinna ned till stan till kl 15 för fika med delar av mamma gruppen vi blev fyra st denna gången men de va trevligt. På vägen hem va jag och en av s-orna inne på barnvagsaffären och kollade.


Nu på kvällen har vi i lilla familjen varit och tittat på ett hus. De är spännande det här med hus, vi vill få tag på något med nya vitvaror bra extreör bra uppvärmings alternativ ja inget med för dyra kostnader, sen kan vi lägga nytt golv och tapetsera själva. Men ett sådant hus kommer verkar inte va på väg :-( Men de va fint de vi va och tittade på risken nu är att de går upp för mycket i pris och då har vi inte råd med det vi kan bara hålla oss runt miljonen. De vissade sig att huset tillhörde en i mammagruppens mormor så jag hoppas att hon kan övertala sin mormor om att ge oss ett billigare pris. hoppas kan man göra. Nu ska jag nog slänga mig i sängen och kolla på tv.

Go natt kramizzar

Inga kommentarer: