Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

23 juni 2008

Har i dag begravt mig i ett berg av tvätt! Vi har på planer att kanske åka på semester på onsdag och då behövs allt tvättas och strykas och jag har fortfarande tvätt i maskinen innan hade jag tvätt över hela golvet. Men det är lite roligt när man börjar få kontroll över den roligast e ju Räkans tvätt dom e så små kläderna ändå har han gått upp nästan tre storlekar.

På tal om kläder va på staden i dag med för att köpa en present till Filippa va skoj de va och gå och köpa tjej kläder (jag vill sååå ha en dotter nästa gång) de fanns så mycket gulligt visst de finns tuffa killkläder med men inte så mycket. Det värsta va att allt som jag hittade va i stora storlekar inget i st 50 tillslut hittade jag en rosa body och en rosa klänning i st 56 så förhoppningsvis kan hon ha de innan sommaren e slut. Men de e inte säkert att jag får se henne innan vi kommer hem igen för dom hade lite andra planer i morgon.

När jag ändå va på staden så passade jag på att köpa födelsedags presenter till gubben han fyller år om någon vecka men jag kan inte avslöja än vad de va för han ligger bervid mig nu. Och så fick de bli en liten sak till Räkan också han gillar ju grodor så mycket så de fick bli en sagobok om den hungriga grodan tyckte den passade.

Sen har gubben varit på en lägenhets visning i dag men jag vill inte följa med jag vill ju inte bo i lägenhet mer så de va min protest jag följde inte med men de visade sig att han inte tyckte om den heller men hade pratat med mäklaren om en annan som va ledig så hon skulle ringa i morgon om vi skulle få komma och titta på den och jag har sett den på nätet och den e väl ok men jag vill ändå ha hus.

Ja just de Räkan har blivit förkyld de e första gången sen han föddes e lite nervös men han har ju ingen feber så jag hoppas att de ska gå över snart och han ska bli sitt vanliga glada jag igen.

Go natt kramizzar

Inga kommentarer: