Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

25 juni 2008

Jag har nät halleluja!!! Nu är vi äntligen framme hos gubbens mamma så än så länge känner jag mig på säker mark de blir värre när vi åker mot gården på måndag där de knappt finns el!! Hur ska jag klara mig. Första dagen blir väl ok sen finns de risk för lappsjuka.
Nej jag får njuta av i dag bil resan gick faktiskt ganska bra Räkan gnällde bara en gång och de var för att vi inte hade 100 koll på när han skulle ha mat. Annars har han varit så snäll som vanligt. Och vi har ju sett mycket roligt på vägen både slussar och strutsar körde även förbi Sveriges största godis affär och en kinesisk mur med en stor budda. Nu sover han i sin resesäng men den har vi gjort som hans säng hemma så de känner han igen. Vi har fått låna en vagn med här eftersom vi hade så mycket packning. En brun manchester emmaljunga från 1981 med blommigt brunt tyg i de e en riktig retro vagn.
Go natt kramizzar

Inga kommentarer: