Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

26 juni 2008

Jaha nu har vi varit här en hel dag. Vi har varit på toys R us de va riktigt roligt men dom hade så mycket att jag inte kunde bestämma mig köpte tillslut en mini järnväg från brio. Sen va vi på ikea hittade min nya älsklings sak ett data bord som man kan ha i knät eftersom att jag oftast ligger i sängen och jobbar. Vi fick även ett nytt överdrag till soffan. Sen tog vi en tur på staden kollade lite butiker. Jag har hunnit med det mesta visst jag gillar att vara här och gubbens mamma är jätte trevlig men de känns som att allt ska va så perfekt och jag e allt annat än perfekt, jag försöker dom har fina märkes saker visst dom har jobb så dom har råd att handla också men de ska va speciella saker vissa och jag känner mig avundsjuk. Vill i alla fall försöka att ha de så fint och i ordning som här. Men de e väl bara att inse att man är en stökig klantig och säger saker vid fel tillfällen typ av tjej.

Jag har även lyckats att kräkas här redan på hennes fina toa, jag vet inte varför jag mår så dåligt när jag e här uppe de e som en åk sjuka fasten hag tar tabletter mot de så blir jag yr i huvudet och börjar må illa de känns jättehemskt de va ju därför vi tog bilen för att jag skulle slippa illa måendet på tåget och så kommer de ändå de va la typiskt men nu på kvällen har jag mått bättre och tagit lite mat.
Så nu är de dax att krypa tillbaks till min Martina Haag bok är riktigt nyfiken på vem tjejen va som ringde och sa att hon va hand flickvän men de kanske inte kommer mer...humm

Go natt kramizzar

Inga kommentarer: