Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

20 juni 2008

Glad midsommar!!!

Och ingen dans runt midsommar stången blev de i dag heller fasten vi i år har barn. Men regn kom de i alla fall och åska. Vi åkte ut till Töllsjö de va helt ok dom hade köpt en stor studsmatta de va skit kul trodde inte att de skulle vara de men efter att ha hoppat lite så ville man bara upp på den igen men jag får ta min chans en annan gång vi åker ut dit. Vi fick bra mat både sill och potatis och grillat och så 2 stora jordgubbstårtor! Jag provade att spela wii också de va roligt mycket roligare än ps2 som vi har hemma. Räkan där i mot va inte lika entusiastisk som galskrek flera gånger så mycket att de nästan tog en halvtimma per gång att trösta honom och när han väl somnade va de någon av barnen som va på och väckte honom så han e helt utmattad nu. De e faktiskt jag med fasten jag försökte att njuta av dagen och inte göra så mycket.


Go natt kramizzar

Inga kommentarer: