Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

10 juni 2008

Nu har vi varit på babycafe

I dag har jag och räkan varit på öppnaförskolans babycafé vilket i mellanåt är ganska trevligt men har varit lite trist på senaste för att de e alltid samma folk som säger samma saker om och om igen. Men i dag hade kom de en tjej i från min mamma grupp som jobbar uppe på förlossningen och bb och va faktiskt riktigt trevlig att prata med vi letade båda hus i ungefär samma område skillnaden va visst att hennes gubbe hade tummen mitt i handen.

Sen gick jag ned till maxi för att träffa s-orna med deras tjejer som jag har i min internet mamma grupp som jag har kommit ganska nära men jag missar ändå mycket av deras snack när man går i andra tankar. Sen kom gubben och hämtade oss orkade inte gå upp för backen den e så jobbig.

Men han va bara glad att hämta oss för han har inte träffat räkan på 2 dagar så nu på kvällen har han lekt med honom hela tiden tills räkan somnade i sin kanin säng och fotbollen började förstås men nu står de 2-0 till sverige. Jo mamma har varit och köpt en skip hop skötväska till mig i dag en blå randig som jag sååå ville ha så den ska jag åka och hämta en dag. Nu ska jag bara köpa min turkosa brio sing så e lyckan gjord.

Go natt kramizzar


Inga kommentarer: