Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

12 juni 2008

Liseberg

Wow vilken dag e helt jätte trött. Vi har varit på liseberg åkte vid 12 i dag och va hemma vid kvart i 10 på kvällen. Vi åkte dit med några av våra grannar dom ska flytta snart så vi tyckte att de va roligt att hitta på något tillsammans de första som händer va att en av pojkarna vinner en stor låda med algrens bilar som vi måste gå och släpa på. Sen va de åka av de blev några sura miner när vissa va förkorta eller ville men inte vågade.

Jag hade i alla fall en toppen dag och tillsammans vann vi 2 lådor bilar (en stjärn vinst) tre påsar chips, två påsar daim, fem plopp och en påse twist, och en rulle center. Så nu ska vi bara dela upp de på dom som va med. Min gubbe va den enda pappan som va med annars va de bara mammor och söner. räkan va faktiskt jätte lugn i dag de trode vi inte de men han har sovit nästan hela tiden men en liten stund ångrade vi att vi inte tog bärsjalen.

Och konstigt nog jag kan åka nästan allt kanske inte de som snurrar för mycket men sen blir jag åk sjuk när jag åker bak i bilen på vägen hem.

Jo vi har fått en ny dammsugare av min toppen svärfar, de va precis en sådan jag ville ha en orange spaceergo i bland har man tur. Och i morgon kommer Räkans gudföräldrar och hälsar på inte för tidigt bara hoppas jag.

Go natt kramizzar

Ps: En liten bild på räkan i sina kanin öron han e för söt i dom.

Inga kommentarer: