Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

27 juni 2008

Har varit på utflykt till gammal farmor och farfar ja räkans alltså. Jag tror att han tyckte att de va skoj han skrattade massor nästan hela tiden och han fick stå upp som han älskar hans gammal farmor som inte e så gammal sa att vi hade fått en sådan snäll unge att de va oförskämt. Jag älskar att han e så lugn och mo mestadels av tiden annars hade han gjort så att jag hamnade på psyket eller något jag har för dåligt tålamod för gnälliga ungar. Nej det va riktigt trevligt där i dag gubbens kusiner va där också dom bor granne där och den yngsta är 14 så hon gillade att leka massor med räkan. Sen på kvällen när han hade somnat så tog guidade gubben mig på en tur av hans barndoms stad de gick väl så där han visste inte riktigt vad han skulle visa men de slutade i alla fall med att vi tog lite mat med betoning på lite de va en toast med skagen röra för hundra kronor om man hade köpt sakerna i butik kanske de skulle kostat fem spänn urs va dyrt vi blev riktigt besvikna vi va där förra året med och då fick vi jätte stora smörgåsar. Så vi gick och köpte oss lite godis i stället de hade dom jätte bra utbud på. Nu ska jag läsa lite.

Go natt kramizzar

Inga kommentarer: