Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

22 juni 2008

I dag har jag träffat en kompis hon hade blivit gammal, gammal och 40 men hon va fantastisk de e hon alltid! Hon hade problem med sin man, men i allt detta påminde hon mig om hur fantastisk jag va också! Jag har verkligen saknat henne hon är med mig varje gång jag är sjuk och bland några gånger där i mellan.



Jag pratar förstås om Carrie underbara Carrie jag va på premiären i våran lilla stad upp piffad med mina pärlor och högklackade skor och hello kitty plåster på tummen fick jag återse mina vänner och både gråta och skratta och produkt placering my ass visst de va många märken men vilka kläder dom satt fast i.



Allt va bara fantastiskt ända tills jag kom ut från salongen och de åskregnade utanför all min glamour bara rann bort tills jag komihåg att detta är verkligheten och vist de e inget New York liv men de e mitt liv jag har valt de och de e rätt toppen i alla min rörighet fast nu har jag städat i dag.


Och nu när jag har börjat torka lite kommer dom härliga lockarna fram som jag gjorde innan i dag så lite glamour hade jag visst kvar och när filmen kommer på dvd så kommer den vara en lika älskad ägodel som serieboxen och jag kommer att kunna ta mig tillbaks till NY när jag vill.


Go natt kramizzar

Inga kommentarer: