Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

28 juni 2008

Vilken mysig dag. Jag va lite orolig först hur dagen skulle bli för de va lite skit väder men vi åkte i väg till en barnbutik och sen skulle vi följa med gubbens mamma och man till ett bruk utanför staden och äta lunch och de va verkligen jätte mysigt där. Lite mycket mygg bara men fin utsikt och mycket att titta på dom hade även en butik med detaljer för gamla hus. Jag kom på nu att jag glömde att titta på detaljer till min gamla byrå de kanske fanns där typ knoppar och lås. Efter de åkte vi och hälsade på en av gubbens barndoms kompisar och hans sambo och dotter hon hade blivit stor hans dotter Joline alltså hon va 1,5 år nu när jag såg henne sist va hon bara någon månad. Vi gick även och hälsade på kompisens föräldrar eftersom dom har varit som extra föräldrar till gubben men de va en dålig dag för dom höll på att reparera i köket och bänk skivan hade precis gått av så dom va inte så glada.

Nu på kvällen har vi suttit på verandan och ätit och kollat i lite tidningar om gamla hus de har verkligen varit jätte mysigt och de e så mysigt här jag gick runt tidigare i dag och tog lite kort på extra mysiga eller roliga saker här men efter som jag glömsk som man är har lämnat sladden till kameran hemma så jag får göra en uppdatering av mina inlägg när jag kommer hem och lägga in bilder till de jag skriver när jag är här. Nu börjar kl bli 23 så de e dax att sova eller läsa lite.


Go natt kramizzar

ps: kl e nu 24 och vi har kommit på ett sätt att få korten till datan ändå.

Inga kommentarer: