Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

13 juni 2008

Besök

Dagen slöa händelser på morgonen stress städade vi dvs jag för gubben gick mest runt och stökade ned igen. Anledningen till att vi städade va att Räkans gudföräldrar skulle komma på förmiddagen vilket dom gjorde och dom har bara ögon för Räkan vilket är riktigt roligt i alla fall S har de hennes man e mindre intresserad man han tycker att de e roligt och försöker så gott han kan. S ville till och med byta blöjor på räkan när han hade bajsat vilket inte alltid e så trevligt.

När dom hade åkt somnande han på stört då va nästan jag genom trött med och yr i huvudet så jag slängde mig på soffan med min nya mama tidning. När räkan hade vaknat tog gubben honom med på en promenad och undertiden tog jag mig en sovstund. Jag vaknade när dom kom tillbaks då bakade vi pizzor dom blir mycket godare hemma än dom man köper för jag får ha på vad jag vill.

Sen tog jag ett långt varmt bad och när jag nästan va färdig kom räkan i också han älskar att bada sen va de nattning och så börjar min absoluta favofilm frenc kiss en klassiker som jag nog har sett 100 gånger men meg ryan e för go och för lik mig till sättet men mycket mer chicare. Nu e de nattning för mig med.

Go natt Kramizzar

Inga kommentarer: