Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

03 augusti 2008

Trött och ont och klockan e natt men men har man trevliga vänner att prata med så varför inte. Jo jag har ont för att vi har packat i dag e nästan klar med vardagsrummet nu lite småsaker kvar. Vi har nämligen inte packat hela dagen tog en tur till ett köpcentrum på förmiddagen för att leta skor och byxor till räkan. Men de blev ett par jeans hängsle byxor och ett par jätte tuffa höstkängor ville haft ett par gymnastik skor också men de blev för dyrt. Så jag ska i väg till mitt hemliga shoppingställe i morgon för att se vad jag kan hitta sist visade sig att jag trillade över ett par gymnastik skor som va värda massor med mer pengar än vad jag hade betalt.




Och i går va vi vid kusten de va riktigt skönt hörde att de hade regnat här hemma men där va de samma fina väder som innan i veckan. Så vi passade på att bada och ha skönt räkan fick sig nya kompisar också dom tyckte att de va roligt. Han va en mitt i mellan gammal för han va mindre än dom men äldre än va deras lillasyster va hon va nämligen precis ny född, så hon bara åt och sov så de va ju inte så roligt för en 5 och 3 åring. Ja nu ska jag väl sova så att jag inte stör gubben mer med datan när han försöker att sova.
Jag och räkan badar, en blå frusen gubbe (riktig badkruka) och den fina skärgårdsutsikten.



Go natt kramizzar

Inga kommentarer: