Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

12 augusti 2008

I dag har jag och räkan varit på öppna förskolans baby cafe. Det va definitivt bland dom tråkigaste gångerna jag har varit där. Det va bara barn i runt ett års åldern som precis har börjat gå så även om jag tycker att räkan e jätte duktig både sitter själv och går med hjälp så va ju inte han så duktig dom andra barnen har börjat gått under sommaren. Nästan alla mammorna där hade förlovat sig under sommaren med. Ok säger de lite bittert jag vet, jag har inte brådis men nu har vi snart varit ihop i tre år! De enda gubben kan säga e att jag har ett datum i huvudet men de säger jag inte. Ok jag älskar gubben men jag tror inte ett skit på att han har ett datum planerat. Så när alla satt i dag och visa upp sina ringar tittade jag bara bort. Fick sen höra om en tjej som hade fått en diamant ring där bara diamanten va värd 15000. Herregud jag vill inte veta hur hennes vigselring kommer att se ut.

Annars har jag varit på stan med en kompis och hennes dotter. Vet nog ingen tjej som har så mycket energi och sprallighet. Hon hade börjat på nytt dagis nu och då hade dom fått tårta berättade hon. Sen sprang hon runt på stan och visa vad hon ville ha i födelsedags present. Men vi handlade inget lite fika bara. Jag måste ju spara mina pengar har mina ögon på en vagn ska kolla de i morgon. Nu ska jag kolla klart på skarsgård.

Go natt kramizzar

Inga kommentarer: