Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

06 augusti 2008

Vilken dag så stressig de va längesen jag hade så ont i magen för att jag stressade runt ville verkligen hinna med allt i dag. Har varit och köpt en fåtölj och fotpall till soffan och tvättat och haft besökare hela kvällen. Strukit all tvätt plus fixat mat x antal gånger i dag jo jag har möblerat om i sovrummet ställt tillbaka garderoben där den ska stå (eftersom den tillhör lägenheten) och ja lätt städat och flyttat ut de sista ur sovrummet. Så där känner mig riktigt produktiv i dag men nu har jag inte så mycket att pyssla med i morgon. Så här såg de ut i dag när räkan skulle hjälpa mig att packa. Han e för go min absoluta favorit pojk.

Jo jag hade ju sagt att jag skulle visa lite bilder på nya fynd så varsågod.

Mormors danska fynd. Älskar både älgen med den olikfärgade dragkedjan och pyjamasen med träknapparna sådana härliga detaljer.


Dom nya fotbolls skorna samma som landslaget har.
Ja ni kan ju gissa vem som blir den coolaste killen i detta.
Go natt kramizzar





Inga kommentarer: