Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

23 augusti 2008

Ahhh skulle skrivit i går men jag va för mätt. Vi åt min favorit mat i kväll med lasange lufttorkad skinka och ricotta de e så gott att de e svårt att inte äta sig propp mätt. Hoppas jag kan få svärmor till att laga de nästa fredag när hon kommer hit. Det va nämligen hon som började att laga det till oss. Annars va vi i stan i går jag va ju tvungen att köpa mig ett par nya byxor det blev en ny sjal också så nu ser jag nästan cool ut. Såg på räkans gudmor när vi träffade dom senast vad det är som e fräckt nu hon har alltid koll på vad som är nytt. Hon hade ju även klippt sig vilket gjorde mig riktigt sugen på de. Så jag ska gå och kolla i veckan hos min frisör på vad de skulle kosta och vad hon skulle tänka sig att göra.

Känner verkligen att jag vill ha förändring lite nya kläder och en ny frisyr en lägenhet en nästan ny bebis ja de e bara gubben som är gammal. Humm kanske ska byta han med...eller nja han e rätt bra. Sen va vi och köpte en boll till räkan med bilar på han tycker att den e jätte skoj så den ska med överallt och så va vi så klart och köpte mat till kvällen.

I dag har vi varit ute hos mina föräldrar och byggt färdigt deras altan de blev halv bra om de hade varit jag som bodde där skulle jag satt upp en till vägg men dom e nöjda så då e det ok. Jag och mamma gick igenom ikea katalogen med att klippa och klistra de vi ville ha och skulle köpa de e lyx när vi delar på 3 kataloger. Jag gick igenom lite gamla fotoalbum från mamma och mormor de e alltid lika skoj. På vägen hem åkte vi även förbi kyrkogården. Nu ska jag försöka få räkan att sova och hoppas att han inte vaknar vid 23 som han gjorde i går.



go natt kramizzar

Inga kommentarer: