Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

14 augusti 2008

Oj två dagar sen jag skrev när jag började blogga va det ju meningen att jag skulle skriva varje dag. Och i går borde jag ha skrivit de hände så mycket. Vi åkte till storstaden för att hämta den nya vagnen eller ny och ny den e begagnad men den e ny för mig och den e jätte fin och går lätt in i bilen och e så lättkörd. Det är en Bugaboo cameleon med svart flecce som topsett. Sufletten e lite solblekt men jag ska sy eller köpa en ny suflett så de va ingen fara alla andra delar e som nya chassit e i från maj 08.


Räkan provar vagnen.



Efter vagnen åkte vi vidare i vår shopping orgie till tja himmelriket nu IKEA!!! De va meningen att vi skulle köpa sånt vi behövde typ möbler. Men när vi kom in där så hittade gubben en kökslampa han ville ha och en lampa till räkans rum och en matta till räkans rum och jag hittade pallen jag ville ha i badrummet och lite småsaker som en ljuskrona. Som jag vill ha i vardagsrummet när vi har fått ett bord där, kanske började i fel ände med de. Ne så de blev dåligt med möbler men vi e ganska nöjda ändå vi får ta en tur till ikea sen när räkan inte är med så vi får plats i bilen. Har förresten tittat i nya ikea katalogen herregud vad man blir inspirerad.

I dag började vi dagen med att bajsa på golvet räkan alltså. Sen packade vi lite under tiden de regnade när de sen blev lite fint gick vi till affären och provade den nya vagnen på riktigt. Den va jätte skön att köra och inte alls så tung som den gamla Som jag nu försöker att få såld om de e någon som vet någon som behöver en vagn den kommer att få nya delar och då är den inte helt fel. Nu på kvällen har vi haft besök av en kompis och hennes dotter, Eftersom hon mamman går på havandeskap nu så kommer dom hit ganska ofta och de gör inget om inte dottern kissade på golvet varje gång. Ne nu ska jag gå och duscha

Go natt kramizzar

Inga kommentarer: