Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

19 augusti 2008

6 dagar nedräkningen på går. I dag har vi varit på öppna förskolan de va som vanligt tråkigt till max ingen av dom jag brukar gå med va där i dag. Jag som hade hoppats på att få visa upp min nya vagn. Vi hade fixat oss i ordning och allt så va den ingen där utan jag fick sitta med dom polska mammorna jippi för mig. Ok tycker synd om räkan också de e ingen av dom andra barnen som leker med honom för att jag inte känner mammorna. De enda e att dom försöker ta skorna från honom för att han e så duktig och går.

Sen har vi faktiskt inte gjort så jätte mycket i dag de har ju regnat hela dagen. Jo vi har tvättat lite och städat lite. Gubben va och hämtade den gamla vagnen i dag med efter jobbet. Herregud va otrevliga dom är på babyproffsen här dom sa att de va självförvållat att sufletten va trasig och att de inte gick på garantin, men hallå dom laga den fö typ 2 månadersen de finns ingen chans att vi skulle kunna slita den så. Och däcken va de visst inget fel på. Ne fy på dom nu vill jag bara få sålt min lagade vagn. Längtar tills nästa vecka.





Go natt kramizzar





Ps: En bild på räkisen äter spagetti och köttfärs sås.

Inga kommentarer: