Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

07 augusti 2008

I dag har vi inte gjort så mycket har ju fixat med bloggen och räkan har sovit nästan hela dagen från och till. På kvällen åkte vi ned till staden och träffade mormor och gick i affärer. Hade fått i från lindex att jag skulle hämta ut en up and go box. Men de va inte så mycket vettigt i den lite blöjor jo och något slags spjälskydd med djur på, räkan tycker i alla fall att de e roligt för han vill inte somna ligger bara och slår på den. Köpte även några vita keramik bollar som jag ska ha på balkongen sen och 2 oljelampor på rea. Mamma köpte fyra krokar till räkans rum vi hade tänkt tre först men när vi stod vid kassan såg vi en som såg ut som en groda och en sådan måste han ju ha. Har inga kort på några av mina fynd för dom fick flytta hem till mamma så länge så att dom inte går sönder i vår flytt.

Go natt kramizzar

Inga kommentarer: