Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

18 augusti 2008

7 dagar kvar 7 dagar nästa måndag skriver vi på för lånet och får nycklen! Jag kan inte riktigt fatta de. Nu har även pratat med hyresföreningen så dom kommer hit och fixar små fel så att vi slipper stå för de. Men jag blev lite sur för vi har haft problem med spisen att säkringar går men dom skulle bara byta ut en platta. Nästan lite frestande att pilla lite på den så att den går sönder helt. Humm kanske ska bjuda hit karlsson. För dom som vet så går saker sönder när han e på gång. A tusan nu e dom redan här och fixar de som va trasigt. Ja ja nu är det mesta packat och klart.

Någon som tror att detta kan bli ett hem tillslut?



Kan verkligen inte fatta att vi ska flytta från gettot om 7 dagar. I dag ska vi inte göra så mycket e de tänkt, tvätta lite kanske och så har gubben åkt för att få vår gamla barnvagn lagad. Sen kanske vi tar en promenad ner till staden e ju väldigt sugen på en lampa till räkans rum.
Lånat från hemma hos tindra.se

Har suttit på olika inrednings bloggar och fått massor med inspiration nu ska man bara ha pengar att göra de också. Fick höra va en vän nu på morgonen att de va en affär som hade 50% på lundmyr också lagom lockande. Ja nu är min morgon rutin klar så de e dax att börja dagen. Kan ju inte va lika morgon pigg som gubben som på sin lediga vardag började damsuga 7.30 galning.



Go morgon på er och hoppas ni får en toppen dag.

Inga kommentarer: