Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

21 augusti 2008

4 dagar kvar sen får vi nycklen till vårt nya liv!! Haha har busat lite på fl roligt att lura dom nyfikna lite. Nu har jag läst dagens skörd av bloggar och konstigt man hittar alltid någon ny med ännu mer jätte fin inredning. Jag har fått så mycket inspiration att man önskar att man hade massor med pengar så att man kan göra allt man vill. Men nu tror jag att vi har hittat de golvet vi vill ha i alla fall. Måste lägga nytt golv i köket och i data rummet sen vill vi ha samma i hallarna och vårt och räkans rum. Ska åka och kolla på tapeter en dag igen men de va ju några böcker att gå igenom så gubben får ta räkan när jag ska göra de. Sen ringde farfar i dag med och dom hade hittat gardiner med grodor på så de ska han få till sitt rum om dom är fina alltså. Och mormor skulle nog köpa lampan till honom.

Känner att jag har lite ont om pengar mina sista hela jeans gick sönder i dag, så nu e det dax för nya i alla fall ett par sen får de bli några mer när dom riktiga pengarna har kommit. Vi har varit på bvc i dag med de gick riktigt bra det va inte samma doktor som förra gången som tycket att vi hade fått ett bra exemplar. De lät som vi hade köpt ny bil. Ne den i dag va mycket mjukare. Fick just se att 10 orsaker att hata dig gick nu. Känns så synd att han e död han va så söt och kunde gjort så mycket.

Go natt kramizzar

Inga kommentarer: