Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

20 augusti 2008

Åhh gud vet inte vem som är mest trött efter i dag. Morgonen började ju rätt slött jag han och göra lite inlägg här och kolla i IKEA katalogen som kom i dag. Äntligen fast jag har ju kollat i den på nätet innan så de va ingen överraskning precis.

Sen vid 14 skulle vi i väg på babysim men de verkade som jag va den enda som inte hade fått medelande att man behöver vara 2 eller ha med sig en bil barnstol. Så jag va den enda ensamma mamman där och de va humm ett helvete. Både jag och räkan skulle duschas noga utan badkläder för att man inte skulle få med smuts i basängen så att dom va tvungen att höja klorhalten. Och att få på torra badkläder på blöta kroppar va ingen höjdare. De hjälpte ju inte att axelbandet till min baddräkt inte ville sitta på plats. Och att jag va tvungen att lägga ned räkan på handuken där han inte låg stilla. Sen själva simmet gick bra han älskade att bara ligga och flyta och när de nästan va slut då började han plaska i full iver.

Sen va de dax för nästa terror vi skulle duscha igen. Jag lånade en typ sköt matta och la räkan på när jag hade duschat honom men nopp de gick inte han började gallskrika. Provade lite att duscha och hålla honom samtidigt men dom blir ju hala som ålar och jag blev rädd att jag skulle tappa honom så nepp ingen dusch för mig. Sen va de hela på klädningen som jag ville göra så snabbt som möjligt. Provade att lägga ned honom men nopp samma visa igen. Men de vi kom ut och hem i alla fall oduschade och blöta så de blev en till tur i badkaret när vi kom hem och de va riktigt skönt. Men nu är både jag och räkisen jätte trötta och jag har ont i huvudet med så

Go natt kramizzar.

Inga kommentarer: