Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

24 augusti 2008

Oj vi som skulle göra så mycket i dag. De blev en jäkla massa andra saker. Vi började med en morgon promenad till coop. De va väl sådär roligt gillar verkligen inte uppförsbacken hit men de blir ju inte så många dagar till. För nu ska vi till banken i morgon vid 10 och betala det sista och få nycklen. Jag kommer ju verkligen inte kunna hålla mig så vi ska nog ha med saker i bilen direkt och åka upp med. Åhh de ska bli så kul och jag kommer inte att sakna detta stället bara att få ha förhoppningsvis både cykeln och barnvagnen i fred. De kommer ju kännas som en total förändring.

Jag har även tankar på att starta en till blogg om inredningen som jag hade tänkt att ha i den nya lägenheten . Oj nu håller jag på att missa de viktigaste. RÄKAN KRÖP I DAG!!! Han har mest legat på golvet snurrat och ålat sig dom enda ställena han har lyckats krypa på har varit i sängen. Men i dag tog han sig upp på knäna och in med magen och kröp två steg eller vad de kan heta. Så stolt över honom de ska bli kul att se hur han fortsätter i morgon.

Jo vi har varit och handlat i dag med de va inte så spännande men innan vi handlade åkte vi ut till gubbens arbetskompis och tittade på deras nya hus. Eller nytt va de ju inte de va ett gammalt trasigt hus som dom hade köp och de va inte snyggt gammalt utan slitet 70 tals gammalt. Och dom ska betala 10,000 i månaden för att ha de. Räkans gudföräldrar betalade mindre för en ny 3 centralt i en stor stad. Ne nu ska jag titta på fantastiska 4 och sen ska jag sova så att de snabbt kan bli morgon.

Go natt kramizzar

Inga kommentarer: