Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

16 augusti 2008

Zzzzz.... så trött känner jag mig i kväll. Vi kom hem ganska sent i går kväll sen så hade jag natt skiftet. Och en lååååång dag hos mina föräldrar så skulle jag somna nu på stört. Men jag tänkte berätta om går dagen hade tänkt att skrivit i går kväll men de blev så sent. Jo på dagen så hände det inte så mycket fick tid att läsa min nya hem ljuva hem som jag köpte i förgår undertiden som räkan sov. Jo jag hann att planera kvällen med. Så efter mycket gnäll från gubben han va lite rädda att va i storstaden på kvälls tid.

Så åkte vi på kultur kalaset! Men han gnällde lite när vi kom dit också för de finns så mycket konstigt folk i staden. Men vi hade bestämt träff med min kusin och hans fru dom är ju även gudföräldrar till räkan. Dom bor i storstaden och ska också flytta till en ny lägenhet nästan samtidigt som oss. Men deras e mindre men dyrare men mycket finare eftersom den är ny byggd. Ne de va såååå trevligt det slutade med att vi hamnade på opera restaurangen och alla tog en öl utom ja jag och räkisen då han tog en välling och jag en fanta eftersom jag skulle köra hem.

Det blev mycket pratande om barn, lägenheter och familjerna. Det va ännu mer folk när vi skulle åka hem så vi kom lite senare hem än planerat. Men ja de hade jag gärna gjort om de e så trevligt att träffa dom och dom e så förtjusta i räkan båda två. Jag hoppas lite att dom får barn själva snart när dom e så barn kära. Räkan va också jätte förtjust i att få vara uppe länge för en gång skulle. Men han somnade så snällt i bilen hem. I dag har vi bara varit ute hos mina föräldrar och slappat byggt altan och mätt lite för att sy en ny suflett till vagnen. Nu ska jag definitivt sova,

Go natt kramizzar

(ursäkta om jag har missat massa pungter eller om ni hittar felstavningar mina ögon e knappt öppna så det kan va det som är felet)

Inga kommentarer: