Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

13 september 2008

Vad har hänt med mitt liv!? Ok jag gillar tillvaron mestadels. Jag fick bara mig en tankeställare i dag. De börja egentligen i går. Jag har fått massor med mail från vänner som har facebook och åhh vad dom vill att jag ska skaffa de med. Vilket jag e inte så sugen på eftersom dom får rättigheterna till dom bilderna man lägger ut. Men i alla fall jag skaffade en sida. Och vilka hittar jag där om inte alla mina vänner från högskole tiden. Jätte roligt och de va många av dom som hade flyttat hitåt med. Så började jag läsa lite om vad dom gör nu och kolla på deras bilder. Då började de verkligen kännas om jag va tråkigaste i hela världen. En av dom jobbar på NK den andra håller på med reklam för cirkus scott en annan e personlig tränare. Och dom visade bilder på när dom va ute och festade ihop.

Och vad gör jag sitter hemma med en filt min dator och lite varmchoklad och springer när babywatchen piper. De e inte riktigt festandet jag saknar även om de e lite. Funderar på varför blev inte jag bjuden men jag vet att svaret skulle bli "men du e ju morsa nu." De jag saknar e varför blev inte ja något vi gick ju samma utbildning, jag va ju också lite extra på cirkusen Men jag vet svaret, jag va för hemma knuten redan då. På en tiden hade jag en pojkvän jag va förlovad med att bara packa ihop sin väska och dra ut i Europa på äventyr de fanns bara inte i min värld. Jag skulle hitta ett bra jobb hemma. Utan en tanke på att de skulle bli sämre med jobb och att ha packat den där väskan kanske hade varit de rätta. Men men hade jag gjort de hade jag ju aldrig träffat gubben och jag hade absolut inte haft räkan som jag älskar mer än allt! Men man börjar ändå fundera på hur de kunde varit och kanske man hänger med ut och festar någon gång.

Nå ja i dag har jag varit på marknad trodde att de skulle va mer som en loppis men nopp. De va min frisör som hade tipsat mig hon skulle nämligen sälja sina smycken där. Så jag köpte ett halsband till mamma eftersom jag hade på känn att hon inte va på topp just nu. Men de va trevligt barnen tittade på en brandbil och fick provsitta den och så va de hoppborgar och godis försäljning. Efter så gick vi hem till dom vi va och hälsade på och åt cupcaksen jag hade med mig. Nu ska jag gå och kolla vad de e som låter i räkans rum han borde sova nu. Sen ska jag gå och sova själv.





Go natt kramizzar

Inga kommentarer: