Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

15 september 2008

Funderar och drömmer. Blev så avis när jag såg att en vän hade köpt en odd molly jacka vill ju också ha. Gillar ju odd molly hade tankar på att kanske köpa en tröja i de nu när jag fyller år eller kanske gå på burberry i gbg. Ja lite kläder kommer de definitivt att bli. Jo så jag satt på några sidor som jag fick skickat till mig och hittade en sådan fin molly jacka grå med lite vidd och med brodyr på ryggen sen tittade jag på priset 4000 kr!! Visst jag kanske e galen med de jag vill ha men så mycket pengar har jag bara inte hur mycket jag än kollar på kontona. Sen ska ju jag och mamma åka till gbg och kolla lite, hon har även hittat massa inrednings butiker som vi ska åka till. Så de kommer nog att bli lagom dyrt i alla fall. Vi sitter och kollar på i ditt ansikte med Magnus betner dom skämtar med gbg are och satt på tåget dit från sthlm och så drog han lite dumma skämt. Men de satt en kille där som jag tyckte att jag kände igen så Sara om du läser detta va de din lilla man som va med på de tåget?

Oj nu får jag snabba mig batteriet e på väg att ta slut. I dag har vi inte gjort så mycket va och handlade och gjorde go mat eftersom vi har fredag igen man blir helt skumt när gubben jobbar tre dagar och ledig tre dagar varje gång han blir ledig känns de som fredag. I morgon ska jag till tandläkaren urs och fy hoppas de inte blir för dyrt. Och jo nu e det klart på fredag kommer farfarn och farbror och hälsar på under helgen humm undra om farbror har med sig kusin Arwen också då kan de bli livat värre. Ne nu e det tv och sängen som gäller jo och om jag har tid kolla begagnat marknaden efter min nya älsklings jacka.

Go natt kramizzar

Inga kommentarer: