Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

05 september 2008

Ahh go morgon va jag på väg att skriva men de e ju mycket mer go natt om jag nu inte skriver för länge. Då ska vi se nu har vi äntligen flyttat! Men jag blev lite stressad när vi väl kom hit först hade jag svärmor här hon kom på kvällen efter att vi hade flyttat in. Vilket inte gjorde situationen mindre stressad. Men sen visade sig att dom flesta av nycklarna hade brunnit inne så vi skulle få nya lås, sen skulle ju diskmaskinen installeras och alla lampor funkade inte så en elektriker hade inte varit helt fel och till slut de stämde inte riktigt med 3 hål i väggen så vi har haft com hem här också.

Jo sen ville jag ju ha nya tapeter för dom som i båda sovrummen va riktigt trista och passade varken i räkans rum eller hos oss. Så i räkans rum blev de vita med en fondvägg i ljusblå randigt. Och i vårt sovrum blir de också vitt fast med en överraskning Men jag börjar att bli klar med de första som ska göras sen ska de läggas lite nya golv och så byta ut hantagen i köket, kanske nytt kyl och frys lite nytt kakel. Sen är jag ju väldigt sugen på några vägg ord. Jo jag ska ju fixa till vardagsrum bordet vi ska ha och stolarna de kommer ju krävas lite tid och ork. Och han som tapetser ar kommer i morgon för att spackla de e tur att man har kontakter men att komma på en lördag. Jaja jag ska inte va hemma jag drar till ikea för att handla de sista som jag missade förra söndagen då jag hade min mardröms dag med både min mamma och svärmor på ikea som hade sina idéer om hur vi skulle ha det och vad vi skulle köpa.

Men jag kan visa bilder på badrummet och köket för dom e ju nästan klara nu ja förutom golven då men de kommer nog inte förrän vid jul, jo ni kan få se bilder på hallen också den e jag riktigt nöjd med också men de skulle inte va fel med ett vägg ord där och kanske en plexiglas skiva bakom sko hyllan annars kommer tapeten va super smutsig snart. Jo just de jag har varit och klippt mig i dag med innan va de långt rakt och ljust men jag ville ha en förändring så nu e det mörkt kort och lockigt Ska visa bild på de en annan gång för oj nu har räkisen vaknat de va ju inte riktigt meningen han borde ju sova som en liten gris nu. Om jag får han att somna om skriver jag mer i kväll. Annars go natt kramizzar.

Inga kommentarer: