Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

11 september 2008

Go dag go dag. Undra om de finns någon dag som jag inte ångrar saker. I går till ex jag har ju satt upp filt gardiner framför dörren till garderoben Och på kvällen så skulle gubben spexa till de och ja trampade på en av gardinerna så att en del blev längre och såg helt konstig ut. Jag blev så klart riktigt sur eftersom jag hade köpt dom i måndags. Så jag sa att han fick tusan åka och köpa nya nu på morgonen. Jag som hade lovat han en sovmorgon. Men så tidigt i morse så åkte han och räkan i väg och köpte inte bara en ny utan två nya gardiner. Jag som hade legat och klurat på om jag kunde sy igen dom lite förlånga hålen som blev i går. Vilket gjorde att jag kände mig jätte dum och elak för att jag kanske inte sa så snälla saker i går och att han åkte kanske helt i onödan.

Nu ska vi ta oss ut snart ska vi väg och köpa presenter. De e mycket nu dom närmsta helgerna. Nu ska jag och räkan ut till våra ex grannar där de e en loppis och sen fyller ju våra vänners dotter 3 år, nästa helg kommer svärfar och hans fru. Och helger där efter ska vi gå ut och äta och så kommer nog mamma på lite tårta. Jag ska prov baka lite i morgon hoppas att jag får tid till de. Har en jätte bra blogg med roliga bak recept: http://bakalitenkaka-tove.blogspot.com/ hon e helt toppen på tårtor e riktigt sugen på chokladtårtan. Men vi får se. Oj nu börjar räkan vakna då ska vi gå strax.

Ha en bra dag kramizzar

Inga kommentarer: