Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

19 september 2008

Urs och fy nu har jag fuska med att skriva igen. Först här kommer korten på räkisen när han e uppe på radion så jag inte glömmer de sen.


Sen har vi fått besök av farfar och farbror dom ska va här till söndag. De känns lite konstigt att ha folk här men de e roligt att vara värdinna. Och vi (jag har lagat go mat) och så har dom lekt massor med räkisen. Vilket han tycker e toppen skoj. Och när de e så mycket folk här så varför ska man sova. Så han sitter fortfarande här brevid. Jo jag har bakat nya cupcakes till besöket i dag. Dom blev så där inte så söta som förra gången.




Sen fick jag mig ett gott skratt i dag. En vän hade gjort ett kort på sin dotter hur hon kunde sett ut. De va en sida som erbjöd denna tjänsten så jag testade och ta da så här skulle visst räkisen sett ut:
humm ja de va ju så lång från hur han ser ut som man bara kunde komma.
Nu ska jag ta och uppdatera inrednings bloggen med så se till att kolla in på den med.
Nu ska jag va lite social och så ska jag försöka få min bångstyriga son att sova.
Go natt kramizzar

Inga kommentarer: