Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

24 september 2008

Foto dax!!

Oj vilken helt galen fantastisk dag! Vi gav ny mening till uttrycket shop until you drop. Jag e så trött och kommer nog ha riktig träningsvärk i morgon. De blev i alla fall en tur till storstaden på födelsedags shopping. Något jag och min mor gör varje år. Sen e de lite olika vilka städer vi åker till förra året blev de London. I år va vi lite mer lokala med tanke på att jag inte kunde lämna räkan så länge. Ja de blev mycket roligt och här kommer bilder på några av mina saker, jag kommer även lägga några bilder på min inrednings blogg. Fasen nu tappade jag tankarna bara för att gubben kom och började tjata om inget. Jaja här kommer i alla fall lite bilder.

Ja har man varit på bräckboden så har man tur att vi ska ha kalas på lördag så man har något att bjuda på, sen hittade jag jätte söta cup cakes formar dom kommer ju också sååå till nytta på lördag.


Och så har vi lite räkfynd eller fynd till räkisen. Ska säga att dom rosa vantarna har jag gått och funderat några dagar på men kom fram till tjejer har blått och vissa killar hade rosa skjortor varför kan inte en liten kille ha rosa vantar. Så dom fick de bli, bra material i dom och ja dom finns inte i andra färger. Sen blev de 2 nicke nappar till, han gillar dom massor. Och sen ja kanske inte ett fynd men vist e dom snygga molo´s höst kollektion. Perfekt till sandlåde lek och dagis.






Och sen till några saker till mig. Tog en tur via lyx för att försöka få tillbaks choklad doften på min toa så vi får se hur de lyckas. Annars hade dom andra produkter dom definitivt skulle sätta doft där inne ;-)
Sen blev de... Ok kanske e svårt att dölja vi är frilufts nördar eller ja gubben är jag har mest hakat på dom otroligt superbraiga kläderna. Men ni ska inte tro att jag inte provade varje odd molly jacka i hela staden innan jag fick ge mig årets modell va inte gjord för en kurvig tjej som mig. Jag som hade ögonen på en sådan fin molly jacka. Så det blev stora steg in på naturkompaniet. De blev en snygg, praktisk, varm jacka. Som jag kan va ute och leka med räkan i, och ska jag va fin så har jag ju min henri lloyd duffel i vinter.

Sen hade ju min mor varit och hämtat en sak till mig i går. Så här kommer ett litet smakprov. Hela får ni se när jag har helt höst/vinter pimpat hela vagnen. Men ändå ett stort tack till Mamma på Vift.
Nu ska jag kolla och svara på mail sen ska jag sova vem vet räkan kanske tycker att kl 5 e en bra tid att stiga upp i morgon med.
Go natt kramizzar på er.

Inga kommentarer: