Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

29 september 2008

En sjuklings dagbok

Go middag. I dag blir de inte mycket gjort i alla fall inte för mig. De har varit en toppen helg. Men har slutat i dag, de börja i går kväll med att jag frös massor och under natten mådde jag sämre och på morgonen va jag täppt och hade ont i halsen. Så de e bara att stanna i säng. Eller jag har ju smugit upp och hämtat datorn och en av muffinsarna som e kvar sen helgen. Funderar på att ta mig upp för att ta lite kort med. Annars händer de inte så mycket i dag. Gubben underhåller räkan med att åka till stan och va ute på promenader. Jo jag kan berätta lite om helgen. I lördags så va vi först på höstmarknaden och titta och handlade lite sprang även in i barnaffären och införskaffade en åk påse till räkisen nu när hans suflett har kommit.

Sen blev de firande med mina föräldrar och på kvällen kom vänner på middag. Sen i går åkte vi ut på landet en stund. Hittade en jättefin välkommen skylt som jag ska ha på dörren. (Jag som har letat som en tok)


och så blev de en tröja till räkisen, och en påse med tyger som jag inte riktigt vet vart jag ska göra av. Jo just de det blev lite andra fynd med. Vad e de dom säger den som spar han har. Och i bland blir jag riktigt förvånad att vissa saker har blivit sparade men jag blir glad när jag hittar dom. Mina fynd visar jag i inrednings bloggen. I veckan blir de väl det vanliga om jag bara mår bättre. He he hittade en glad tok hoppande i sin säng när jag va uppe.
Nu ska jag vila lite sen blir de att surfa runt lite.
Hoppas ni har en bra dag. kramizzar

Inga kommentarer: