Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

10 september 2008

Mår mycket bättre i dag som tur e för vi skulle ju ut till förorten i dag och fixa med vardagsrums bordet. de blev klart men om jag e nöjd...humm ja kanske om ett tag när vi har slitigt på de lite till. När jag började va de helt slätt och fint vitt nu e det slipat och bonkat och slagit på så de ser verkligen gammalt och använt ut. Ja de e ju ett gammalt bord bara de att jag hade tagit mig tid en gång i tiden att slipa de och göra de fint. Sen har vi varit på babysim i dag. Vi hade bestämt att jag inte skulle bada i dag så jag fick hålla i film kameran i stället de va nästan lika kul att se dom skvätta omkring men räkan älskar ju att skvätta vatten på tjejerna så att dom gårter. Han kan va lite små jäklig. Annars händer de inte så mycket fick upp gardiner i går bara ett problem vi hade satt fästena ovanför fönstren så dom blev lite korta och ja e kant i kant med fönstret på sidan så vi får se vad man ska göra åt de.

Jo känner mig lite dum som vanligt men av 2 anledningar 1 de e en familj eller mamman brukar va på öppna och dom e på babysimet med och i dag va hennes man med och gubben trodde att de va han som gav mig epiduralen när räkan föddes och jag kommer verkligen inte ihåg, jag vet bara att han jobbar på lasarettet Jag måste ta och fråga nästa gång. 2. Jag träffade en vän på väg ned till stan i går eller ja hon och hennes urgulliga dotter skulle upp till kyrkan på någon baby sak. Och undertiden jag stod där kom de mer mammor som skulle dit och jag mitt pucko hängde inte på. Jag känner inga mammor här där vi bor nu och när jag får chansen så tar jag inte den. Smart va. Men man får hoppas att de blir en andra gång. I morgon och på fredag i gubben hemma så vi ska försöka oss på att gå och köpa en present till några vänners dotter som fyller 3 till helgen. Vi har planer på trummor eller en trumpet så att hon kan spela fina saker för sin mamma och den nya lillasyster/lillebror som kommer snart. Sen ska gubben ut till förorten och hämta möblerna jag gjorde i dag så får vi se hur dom passar in här hemma. Nu ska jag gå och göra familjen sällskap.





Go natt kramizzar





Ps: Tänkte ju visa bilder på när räkan ska ta sig upp och ställa sig mot fåtöljen han har i sitt rum.
1-2-3 upp och stå!

Inga kommentarer: