Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

19 september 2008

Besök humf visst e det trevligt oftast men de blir mycket laga mat och mycket plocka upp efter dom. Men de värsta tror jag va när jag kom in på min toa min nya toa som jag gillar så mycket som de vanligt vis brukar lukta choklad på. De gjorde de inte nu och dom hade lagt tidningar på toa humm de kommer krävas stor sanering där. Annars så har vi varit ute och gått en promenad i dag. Och nu är dom i väg och gör de dom kom hit för kollar en husbil. Jo jag fick mail i torsdags om att min eller humm räkans nya suflett e på G hon skulle försöka att sy den i helgen nu. Gissa om jag längtar men sen får vi se om den blir en bild på den direkt eller när jag har höst pimpat hela vagnen. Nu ska jag passa på att duscha medans dom e borta en stund.





Men räkisen fick i alla fall lite presenter:
Behöver jag skriva att farfar gillar att köpa grodor ;)


Ha en toppen dag kramizzar

Inga kommentarer: